page_head_bg

Introduzione à e proprietà funziunali di a cellulosa polianionica

A cellulosa polianionica hè largamente usata in parechje industrii.Hè principarmenti utilizatu in l'industria è a manifattura.A cellulosa polianionica, chjamata PAC, hè un etere di cellulosa soluble in acqua impurtante.E so funzioni principali sò brevemente presentate quì sottu.
A cellulosa polianionica pò rimpiazzà tutte l'industrii di carboxymethyl cellulosa (CMC) è furnisce un rendimentu di l'applicazione più stabile.Per esempiu:

● 1. A cellulosa polianionica pò esse usata cum'è agenti di dimensionamentu di filati ligeri invece di amidu in l'industria tessili;
● 2. Hè adupratu per preparà sapone è detergente sinteticu in l'industria chimica di ogni ghjornu;
● 3. Adding pulp in papermaking pò migliurà a forza longitudinale è a liscia di carta, è migliurà a resistenza di l'oliu è l'absorption di tinta di carta;
● 4. A cellulosa polianionica hè usata cum'è stabilizzatore di lattice in l'industria di gomma;
● 5. Si pò ièssiri usatu comu riduzzione di perdita di fluidu è enhancer viscosità in industria di perforazione;
● 6, in più, in u prucessu chimicu fini di rivestimenti, alimentazione, cusmetichi, polvere di ceramica è pelle, hè usatu cum'è addensante, stabilizzatore di lozione, inhibitore di cristallizazione, addensante, legante, agenti di sospensione, agenti di ritenzione d'acqua, dispersante, etc.
● A cellulosa polianionica hà una bona stabilità di u calore, a resistenza di u sali è una forte proprietà antibacteriale, perchè pò ghjucà un rolu eccellente in parechje industrii.


Tempu di post: 18-May-2020